{FUN} Server
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
{FUN} Server

{FUN} server Trackmania nations Forum.
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Banned from {FUN}SERVER

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
-NATE-Falcon




Aantal berichten : 2
Registration date : 03-06-07

Banned from {FUN}SERVER Empty
BerichtOnderwerp: Banned from {FUN}SERVER   Banned from {FUN}SERVER Emptyzo jun 03, 2007 4:22 am

Hallo mensen van de FUN server.

Ik ben -NATE-Falcon en maak deel uit van de -NATE-Clan.
Sterker nog, ik ben de oprichter er van en wil jullie wel eens uitnodigen een kijkje te nemen op onze website om te zien hoe serieus wij met de spellen waar we aan deelnemen zijn.
Officieel is -NATE- een FPS clan, FPS (First Person Shooter) is onze primaire bezigheid.
TMN is het afgelopen jaar als alternatief binengeslopen en steeds meer mensen nemen deel eraan.
Als je onze clanregels leest, komen die overeen met menig clanregels alleen is er deze keer een situatie waar ik me als admin van onze clan in wil mengen.

Enige tijd geleden , ik geloof zelfs afgelopen week zondag waren wij te gast op jullie server.
Een zoontje van een lid van ons speelde op jullie server en heeft zich misdragen in die zin, dat hij iemand voor "noob"uitgemaakt heeft, waarna hij gebanned werd van de server.
Daarnaast is er een IP ban uitgegaan en daar ben ik het niet me eens als admin zijnde...........
vader kon niet zien wat zoon uitvoerde en ik vind deze straf dan ook wel wat zwaar.
mijn vraag is of het mogelijk is tot een compromis te komen en alleen en "name ban " er van te maken ipv een IP ban?

bezoek on gerust op www.nateclan.com of probeer me tussen donderdag avond en zondag te mailen/joinen op TS ( ts.eutf.org:8770 )

groeten, -NATE-Falcon
Terug naar boven Ga naar beneden
rave




Aantal berichten : 3
Registration date : 03-06-07

Banned from {FUN}SERVER Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned from {FUN}SERVER   Banned from {FUN}SERVER Emptyzo jun 03, 2007 11:17 pm

hallo,ik ben roy.
ik ben nu al een tijdje member van de nate clan.
zoals anton al schreef heb ik een ip ban gekregen,omdat m,n zoontje gebanned is van de server omdat ie noob had geschreven,leuke ervan is dat ie niet eens weet wat een noob is Very Happy
wat nog gekker is is dat hij er ondertussen al weer op de server kan en ik dus helemaal niet Embarassed
hij is 13 jaar en heeft erg veel spijt dat ik er niet meer op kan.
mijn vraag is nu,kan deze ban er weer af??
zou helemaal te gek zijn,want dan kan ik weer spelen met my mates
Terug naar boven Ga naar beneden
{FUN}Tuho
Admin



Aantal berichten : 23
Leeftijd : 35
Registration date : 31-05-07

Banned from {FUN}SERVER Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned from {FUN}SERVER   Banned from {FUN}SERVER Emptyzo jun 03, 2007 11:17 pm

-NATE-Falcon schreef:
Hallo mensen van de FUN server.

Ik ben -NATE-Falcon en maak deel uit van de -NATE-Clan.
Sterker nog, ik ben de oprichter er van en wil jullie wel eens uitnodigen een kijkje te nemen op onze website om te zien hoe serieus wij met de spellen waar we aan deelnemen zijn.
Officieel is -NATE- een FPS clan, FPS (First Person Shooter) is onze primaire bezigheid.
TMN is het afgelopen jaar als alternatief binengeslopen en steeds meer mensen nemen deel eraan.
Als je onze clanregels leest, komen die overeen met menig clanregels alleen is er deze keer een situatie waar ik me als admin van onze clan in wil mengen.

Enige tijd geleden , ik geloof zelfs afgelopen week zondag waren wij te gast op jullie server.
Een zoontje van een lid van ons speelde op jullie server en heeft zich misdragen in die zin, dat hij iemand voor "noob"uitgemaakt heeft, waarna hij gebanned werd van de server.
Daarnaast is er een IP ban uitgegaan en daar ben ik het niet me eens als admin zijnde...........
vader kon niet zien wat zoon uitvoerde en ik vind deze straf dan ook wel wat zwaar.
mijn vraag is of het mogelijk is tot een compromis te komen en alleen en "name ban " er van te maken ipv een IP ban?

bezoek on gerust op www.nateclan.com of probeer me tussen donderdag avond en zondag te mailen/joinen op TS ( ts.eutf.org:8770 )

groeten, -NATE-Falcon

Als 2de admin van de {FUN} server. Zit ik met de volgende gedachtes en feit, De "vader" kon natuurlijk zijn kind verbieden om online te gaan op zijn account, Of de "vader" kon natuurlijk de volgende dag meteen een mail sturen naar de HOOFD admin van de server.
Feit: Aangezien IK de persoon was die de ban heeft opgedragen moet ik met het volgende bericht komen dat de "zoon" niet alleen n00b heeft gezecht, ik gaf hem een warn maar hij zei als response: "ja wat is dit voor gekloot" ik gaf hem een 2de warn en zei hem optepassen met wat hij in het vervolg zegt, hij negeerde mijn woord en zei daarop dus"rot toch op met je gezeur Tuho" <-- Dat was mijne heren de laatste druppel. Ik gaf hem een ban en daarbij blijft het tot de 2 maanden over zijn tenzij we allemaal (inclusief jullie clan) met een alternatief kunnen komen.

Groeten {FUN}Tuho
Terug naar boven Ga naar beneden
http://funserver.forumotion.net
-NATE-Killer




Aantal berichten : 1
Registration date : 03-06-07

Banned from {FUN}SERVER Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned from {FUN}SERVER   Banned from {FUN}SERVER Emptyzo jun 03, 2007 11:25 pm

geachte heer tuho het is geen account ban wat jij hebt uitgevoerd maar een ipban dat betekent dus dat zijn zoon onderde naam thor11 heeft gespeeld en niet -NATE-Rave
deze name hebben allebei een ander account
dus deze ban (ben met falcon eens) vond ik ook een zware straf voor vader (die er niks aan kon doen)

dus bij deze vraag ik of je een account ban kan maken i.p.v. een ip ban

MVGR -NATE-Killer
Terug naar boven Ga naar beneden
rave




Aantal berichten : 3
Registration date : 03-06-07

Banned from {FUN}SERVER Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned from {FUN}SERVER   Banned from {FUN}SERVER Emptyzo jun 03, 2007 11:25 pm

aha,nu komt de aap uit de mouw,van noob wist ik natuurlijk,maar de rest niet dus.
word dus morgen met harde hand optreden
en,hij speelde op dat moment niet op mijn account maar op z,n eigen.
normaliter speelt hij alleen als ik er ook bij ben (is dus ook wel nodig)
wat er eventueel met de ban gedaan word kan ik natuurlijk niets aan veranderen,het gedrag van hem wel!

roy
Terug naar boven Ga naar beneden
{FUN}Tuho
Admin



Aantal berichten : 23
Leeftijd : 35
Registration date : 31-05-07

Banned from {FUN}SERVER Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned from {FUN}SERVER   Banned from {FUN}SERVER Emptyma jun 04, 2007 12:00 am

hmm rave.... Persoonlijk zou ik je graag willen vragen om gewoon om de tafel te gaan zitten met je zoon...als hij op die dag even niet zijn momenten had kan ik het wel begrijpen....door dit allemaal te lezen ben ik zelf tot de conclusie gekomen dat de Account ban een niet slechte idee is maar dus kan iedereen iedere keer een nieuwe naam maken en weer komen irriteren. en met de goede redenen die hier worden geschreven heb ik me bedacht ik zal met de Hoofd van het Server even erover hebben...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://funserver.forumotion.net
rave




Aantal berichten : 3
Registration date : 03-06-07

Banned from {FUN}SERVER Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned from {FUN}SERVER   Banned from {FUN}SERVER Emptyma jun 04, 2007 12:07 am

thx voor alle moeite,
hoor het wel allemaal

greetz,roy
Terug naar boven Ga naar beneden
{FUN}Tuho
Admin



Aantal berichten : 23
Leeftijd : 35
Registration date : 31-05-07

Banned from {FUN}SERVER Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned from {FUN}SERVER   Banned from {FUN}SERVER Emptyma jun 04, 2007 4:51 pm

rave schreef:
thx voor alle moeite,
hoor het wel allemaal

greetz,roy

beste Rave als het kan geef mij AUB je inlog naam dan kunnen we je Unbannen Smile
ik heb dus met de Hoofd van het Server gepraat en hij vindt het goed Smile dus alsje denkt van YES JIPPIE! geef je naam hier en dan unbannen we je
Terug naar boven Ga naar beneden
http://funserver.forumotion.net
-NATE-Falcon




Aantal berichten : 2
Registration date : 03-06-07

Banned from {FUN}SERVER Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned from {FUN}SERVER   Banned from {FUN}SERVER Emptydo jun 07, 2007 7:47 pm

Hallo Tuho,

Ik ben blij dat we samen op deze manier tot een goed eind zijn gekomen.
Zo blijkt maar weer eens dat goede communicatie tot een goed einde kan leiden. Namens onze clan zijn we jullie enorm dankbaar voor dit gebaar.
Ik zal Rave aansporen zijn accountgegevens door te geven, zodat we weer gezellig samen op jullie server kunnen racen.

tot ziens...
Terug naar boven Ga naar beneden
{FUN}Tuho
Admin



Aantal berichten : 23
Leeftijd : 35
Registration date : 31-05-07

Banned from {FUN}SERVER Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned from {FUN}SERVER   Banned from {FUN}SERVER Emptyvr jun 08, 2007 1:36 am

Beste Nate clan,

aangezien we tot overeen komsten zijn gekomen zou het mij leuk lijken als wij {FUN} en NATE Fusionen cyclops dat zou opzich best leuk zijn denk ik want we hebben dan en server + we hebben een NOG grotere clan Smile,
maarja dat is aan de hoofden van onze Clan's te beslissen.

de gegevens dat ik vroeg zijn niet meer nodig, Rave is afgelopen maandag dacht ik ge unbanned samen met de anderen, ze hebben ook hierbij een 2de kans gekregen.

ik hoop dat onze clans in de toekomst als vrienden kunnen spelen Smile

ps. FORMEEL HOEFT NIET lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://funserver.forumotion.net
Gesponsorde inhoud





Banned from {FUN}SERVER Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned from {FUN}SERVER   Banned from {FUN}SERVER Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Banned from {FUN}SERVER
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
{FUN} Server :: Onderwerpen om te bespreken :: Trackmania-
Ga naar: