{FUN} Server
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
{FUN} Server

{FUN} server Trackmania nations Forum.
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Kick vanwege vote

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ik




Aantal berichten : 1
Registration date : 19-09-07

Kick vanwege vote Empty
BerichtOnderwerp: Kick vanwege vote   Kick vanwege vote Emptywo sep 19, 2007 7:32 pm

Hallo {fun},

Is het gebruikelijk dat er niet gevote mag worden op jullie server. Ik ben vanmiddag namelijk gekick omdat ik op vote starte om naar de volgende baan te gaan. Dit omdat de baan die bezig was al voor de derde keer werd gestart. De admin die op dat moment aanwezig was vond dat ik er niet moch over beslissen. Mijn weerwoord dat de vote dat maar moest beslissen leiden naar een kick.
Gelukkig was dit geen ban zodat ik weer gewoon kon inloggen. Ik heb toen expres maar niets gezegt. Totdat deze admin begon dat ik eerst moest leren rijden voordat ik iets ging zeggen!?! Waar dat vandaan kwam zou ik niet weten. Ik heb namelijk nog nooit wat gezegt over iemands rijgedrag. Dus is dit de normale gang van zaken bij jullie. Of kan ik de volgende keer weer rustig inloggen en is er niets aan de hand? Ik hoor het graag, aangezien de banen goed te doen zijn.

Groet,
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kick vanwege vote
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
{FUN} Server :: Onderwerpen om te bespreken :: Trackmania-
Ga naar: