{FUN} Server
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
{FUN} Server

{FUN} server Trackmania nations Forum.

IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

=FlasH= wil {FUN} Joinen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
=FlasH=

Aantal berichten : 8
Registration date : 10-07-07

=FlasH= wil {FUN} Joinen Empty
BerichtOnderwerp: =FlasH= wil {FUN} Joinen   =FlasH= wil {FUN} Joinen Emptydo jul 12, 2007 2:25 pm

=FlasH= Wil {FUN} Joinen.

ik wil graag {FUN} joinen ik vind het erg gezzelig in de server alleen iemand deed een callvote voor een ban tegen mij... dus ik kan er niet meer in. ik heb verstand van kleurcodes dus dat komt allemaaal goed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
{FUN}Tuho
Admin

Aantal berichten : 23
Leeftijd : 35
Registration date : 31-05-07

BerichtOnderwerp: Re: =FlasH= wil {FUN} Joinen   =FlasH= wil {FUN} Joinen Emptydo jul 12, 2007 7:47 pm

=FlasH= schreef:
=FlasH= Wil {FUN} Joinen.

ik wil graag {FUN} joinen ik vind het erg gezzelig in de server alleen iemand deed een callvote voor een ban tegen mij... dus ik kan er niet meer in. ik heb verstand van kleurcodes dus dat komt allemaaal goed Smile

beste flash
ik zou graag willen weten wat er allemaal gebeurde toen hij een callvote voor ban deed
http://funserver.forumotion.net
=FlasH=

BerichtOnderwerp: Re: =FlasH= wil {FUN} Joinen   =FlasH= wil {FUN} Joinen Emptyvr jul 13, 2007 12:24 pm

Ik was bezig met rijden in die baan van 4 floors 1 wallride alleen 1 iemand finishte en ging zeuren over punten. Ik zei: wat maken die 3 punten nou uit in de volgende baan vroeg hij callvote ban.
{FUN}Tuho
Admin

Aantal berichten : 23
Leeftijd : 35
Registration date : 31-05-07

BerichtOnderwerp: Re: =FlasH= wil {FUN} Joinen   =FlasH= wil {FUN} Joinen Emptydi jul 17, 2007 5:55 am

=FlasH= schreef:
Ik was bezig met rijden in die baan van 4 floors 1 wallride alleen 1 iemand finishte en ging zeuren over punten. Ik zei: wat maken die 3 punten nou uit in de volgende baan vroeg hij callvote ban.

ik hoop dat je kunt wachten tot het einde van deze maand want dan resetten DEVIL en ik de server Smile
er komt een 2de server erbij
http://funserver.forumotion.net
=FlasH=

BerichtOnderwerp: Re: =FlasH= wil {FUN} Joinen   =FlasH= wil {FUN} Joinen Emptywo aug 01, 2007 5:53 pm

leuk Smile
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: =FlasH= wil {FUN} Joinen   =FlasH= wil {FUN} Joinen Empty

=FlasH= wil {FUN} Joinen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {FUN}FlasH VERLAAT de {FUN} clan